2012. július 6., péntek

A tavalyi még nem idejétmúlt


Internetes kalandozásom során betévedtem egy antikváriumba, lehet, hogy nem éreztem a régi könyvek illatát, de a varázs ott volt.
Lapozgattam, keresgéltem, s hogy-hogy nem eljutottam a szabás-varrással foglakozó folyóiratokig, könyvekig. Némelyiket megmosolyogtam, volt amelyik cikknél bólogattam, s volt ami teljesen levett lábról.
Annyira fellelkesültem, hogy felálltam a gép mellől és polcom aljáról kikerestem régi, megsárgult Burdáimat, Praktikáimat és persze a Színfoltokat, Hírfoltokat. Ez utóbbiak, nagy becsben vannak. Sorba rakva, ha nem is kéznél de a közelben. Jelölések, könyvjelzők tarkítják, van ihletadó sárga címkés, alapminta, már megvarrtam címke.
Lapozgatva megelevenedtek a tavalyi közös varrások, táborok, tanfolyamok, ismerős arcok néztek rám az oldalakról.
Nosztalgikus hangulatba kerültem, ott a földön kuporogva, lapozgatva szembesültem, hogy hiányzik az egyik kiadvány. Lázasan kutakodtam emlékeimben hova tehettem, azt az egy számot? Hangosan megbeszéltem magammal, hogy fel kellett volna jegyeznem, kinek adtam oda- mikor bevillant: már mindegy is, hogyan történt az eset, hisz van megoldás!
Mariannának írok, megkérdezem, mennyibe kerül a tavalyi kiadvány és pótolom!
A teljes sorozat hozzáférhető bárkinek 1 800 ft/6db áron plusz a postaköltség.
Az idei példányok 300 Forint/db még szintén kaphatóak.
Az újságok visszakerültek a helyükre, én ihletet kaptam a pályázathoz, már bele is fogtam a tervezgetésbe.
A tavalyi még nem idejétmúlt, legyen az a lapos babacipőm, vagy a Színfoltok, az egyik még mindig „elvisz” ahova szeretném, a másik összekapcsol a foltos világgal.
Kapcsolat cím: loma6ster@gmail.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...