2013. június 19., szerda

A kecskeméti Alkotó Hétvége programja Szilágyi Zsuzsától a levegő applikáció

Nagyon sokféle applikációt ismerünk, de a levegő applikációba azért szerettem bele, mert olyan lehetőségeket ad, amit én eddig másféle applikációknál nem találtam meg. Egyik előnye, - ami nekem nagyon kedvemre való-, hogy géppel varrható, bár ettől nem nevezhető gyorsan elkészülő technikának. További szerethető tulajdonsága, hogy ez egy megengedő technika. Szabadon tervezett alkotásokat varrhatunk ezzel a módszerrel, nem kell a varrás tudás figyelembevételével tervezni a quiltet és alkut kötni, hogy meg tudjam varrni az elképzelésemet, ezért mondhatjuk azt, hogy ez egy nagyon megbocsátó és rugalmas varrásfajta. Szerintem bármi megvarrható ezzel a technikával. Varrás közben előfordult velem az is, hogy változtattam (és más színt, formát választottam) az eredeti elképzelésemen és azt is meg tehettem minden következmény nélkül.

Látni fogjátok, hogy ezzel a módszerrel az alapos előkészítés után már jól lehet haladni. A darabokból felépülő kép varrása során, csak az probléma szokott velem előfordulni, hogy nem tudom abbahagyni, mert már nagyon szeretném látni, hogy is fog kinézni a végén.
Mindkét képet a levegő applikációval készítettem.


Szilágyi Zsuzsa
szizsu55@gmail.com

A részletekért kattintsatok az Alkotói Hétvége!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...