2012. április 30., hétfő

Hétfői gyöngyszem: Kardosné Harangozó Veronika


Névjegy: Kardosné Harangozó Vera

Kedvenc szín: Rózsaszín, lila minden árnyalata, kék, sárga

Kedvenc foltvarró technika: Mindig más, most a redwork
       
Kedvenc film/könyv: Farm ahol élünk / minden könyv, ami foltvarrással foglalkozik

Mesélj magadról!
Kaposváron élek családommal, férjemmel, 4 éves kislányommal, és szeptemberre várjuk a kis öcsit! Jelenleg táppénzen vagyok, így rengeteg időm van a varrogatásra, mellyel most a gyerekek szobáját szépítgetem, és lassan neki állok fiús dolgokat varrogatni (babatakaró, rácsvédő, ágynemű huzat…) mert mindenünk rózsaszín!
A Kaposfüredi Foltvarró Csoport tagja vagyok! Ez egy kis létszámú csoport, tele vidám csajokkal, sok ötlettel, ahol nincs lehetetlen, mert együtt mindent tudunk varrni!

Mióta varrsz, hogyan érintett meg a foltvarrás?
3 éve kezdett el érdekelni a foltvarrás, Karácsonyra kaptam meg első foltvarrós könyvemet (Foltból varrt csodák) és ez magával ragadott, sorra jöttek az új könyvek, elvégeztem egy kezdő tanfolyamot, és végérvényesen megfertőződtem, most ott tartok, hogy van egy varrós sarkom, 3 varrógéppel, egy könyves polcom csak anyagokkal, 2-3 zsák fecnikkel, rengeteg sablon, minta, leírás…

Mutasd be egy kedvenc munkádat!
Ez volt életem első munkája, még a kezdeteket tanultam, ezért ha most csinálnám, szebb lenne, és egyszerűbben varrnám. Lilinek (lányomnak) varrtam, majdnem 3 éve, 3.5 cm kockákból
 7­*7 blokkokból! Az egyszínű anyagokat én festettem! Azóta is a kedvence!
 Az alkotás mellett mivel töltöd a szabadidődet?
Aktív pihenés jöhet csak szóba, esetleg foltvarró találkozó (annál pihentetőbb nincs, mikor összejön egypár foltkórós!)

Hogyan képzeled el magad 10 év múlva?
Egy hatalmas rongykupac közepén lányommal együtt varrogatunk, együtt járunk találkozókra, csoportos összejövetelekre…

Azért vagyok céhtag, mert első kézből értesülök a közös varrásokról, tanfolyamokról, táborokról, pályázatokról, kiállításokról és nem utolsó sorban olyan embereket ismerhetek meg, akik művészi szinten járnak már a foltvarrás terén!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...