2012. szeptember 3., hétfő

Tolltartók

Írtátok, hasznos volt a feladvány, és találkozott az ötlet a szükségességgel. Lássuk a sulikezdésre készült toll- és ceruzatartókat:




  1. Oláhné Szente Györgyi
  2. Pachné Szévald Rózsa
  3. Csíkné Szepesi Katalin
  4. Czégényné Kocsis Kriszta
  5. Szabó Judit
  6. Farkas Istvánné
  7. Kriván Anikó, Abile
  8. Pohnertné zsuzsa
  9. Kuti Éva
  10. Kozla Györgyi
  11. Horváth Zoltánné Böbe
Mai nyertesünk:


Gratulálunk Kriván Anikónak!
Köszönjük a játékban való részvételeteket, tartsatok velünk e héten vasárnap is!
Gyermekeiteknek pedig ajánljátok aktuális kreatív feladatunkat, mert előttem az utódom!

4 megjegyzés:

  1. Gratulálok Abilének, jól döntött a gép!!! Igazán annak örülök még, hogy Kozla Györgyi kedves tanítványom is benevezett a játékra.Csak így tovább!
    Vasárnap reggel arra gondoltam, ha nekem kellene a feladványt kitalálni és feladni, mi lenne az?!Mosolyogtam, mikor megláttam, mert én is erre gondoltam!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Erzsike:)
    Gratula a nyertes Abigélnek!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon örülök!! Köszönöm szépen! :o))

    VálaszTörlés
  4. Nagyon örülök! Köszönöm szépen! :o)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...