2012. május 14., hétfő

Hétfői gyöngyszem: Pachné Szévald Rózsa


Névjegy: Pachné Szévald Rózsa

Kedvenc szín: rózsaszín

Kedvenc foltvarró technika: szabadontűzés

Kedvenc város: Dieburg

Kedvenc film: Katasztrófa filmeket szeretem, az jöhet minden mennyiségben.

Kedvenc könyv: Linda Dillow –A TÁRS

Mesélj magadról!
Pakson élek már lassan 20 éve. Két csodaszép gyermekem van, egy fiú és egy lány.17 és 12 évesek.
Bajai  Sugovica foltkör tagja vagyok,az idei évtől. Tavaly a paksi Aranytű foltvarró klubot vezettem.
Magánvállalkozóként dolgozom, a  foltvarrás hobbyként indult, de a célom, hogy ebből a tevékenységből tudjak megélni. A” RÓZSA MŰHELYE-2010” név legyen a foltvarrók és nem foltvarrók közt is, a minőség és az esztétikus termékek névjegye .
Baján kezdtem a  tanulmányaimat,ott tanultam szakmát is.(női-ruhakészítő)
Majd Pakson végeztem gimnáziumot, és Kaposváron OKJ vizsgát tettem számítástechnikából.

Mióta varrsz, hogyan érintett meg a foltvarrás?
2010-ben voltam egy kezdő és egy haladó tanfolyamon. Azóta rendszeresen varrogatok. Édesanyám már hosszú évek óta tagja egy bajai foltkörnek, náluk láttam meg a foltvarrás szenvedélyét.

Mutasd be egy kedvenc munkádat!
Tavaly decemberben volt az első kiállítás amin részt vettem. Evvel a papírvarrásos technikával készült terítő  (nagymama virágos kertje).
A sarkait kézzel díszítettem.
A lényege, hogy hatszögek vannak papírból kivágva, majd egyesével rá varrjuk a papírra.
Egybe hajtjuk a papírokat és kézzel összevarrjuk.
Az alkotás mellett mivel töltöd a szabadidődet?
Szeretek a gyerekeimmel kirándulni és meccsekre járni.
Nagyon szeretek még blogozni,van egy saját blogom: www.rozsamuhelye-2010.blogspot.com
Ahol a munkáim tekinthetők meg.

Hogyan képzeled el magad 10 év múlva?
10 év múlva??? Igen jó kérdés, bízok benne, hogy foltokkal fogok foglalkozni, és a szabadon tűzéseim mesélni fognak.
Bízom benne, hogy még egy jó pár kiállításon részt vehetek, lesznek olyan munkáim amit mások is szívesen megtekintenek,ami esetleg inspirálja is az embereket.

Azért vagyok céhtag, mert nagyon sok lehetőséget biztosít a saját tudásom fejlesztésére.
Nagyon sok foltvarróval lehet találkozni, akik segítenek, hogy az ember minél jobban ki tudjon bontakozni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...