2012. május 21., hétfő

Összeköt a fakunyhó

Elkészültek a VARRÓS VASÁRNAPI fakunyhós munkák, köszönjük a lelkesedést. Ez a népszerű minta szinte mindenki kedvence, sikere a variálhatóságában, és a könnyed készítésében van.
S, hogy a csapatunk mennyire egy hullámhosszon van, azt Ti magatok mondtátok el:

1. Noviczki Amália

2. Rendekné Gombos Adrien
"A táskánál négy blokkból készült a fedlap és ezt díszítettem tovább egy rátét mintával."
Adrien  további faliképe egy foltvarrós újságban szerepelt, melyet a lakásuk színeihez igazítva készítette el. Íme:

3. Kardosné Harangozó Vera blokkja egy gyűjteményes része lesz, az alábbi munkája pedig két éve karácsonyra készült:
4. Bodnár Katalin 
"Szeretem ezt a mintát, már nagyon sokszor és sokféleképpen csináltam. Nagyon jól színezhető, és variálható a blokkok elrendezése, egy szóval az egyik nagy kedvenc számomra. Ezért is örültem a mai feladatnak ( a nagy kedvencem a hawaii technika ). Neszesszert készítek majd a blokkból, ami a képen van az a héten készült (ajándékba). Telepátia."
5. Horváth Zoltánné Böbe
 Egy hajtogatott lánykatáska készült a blokkokból.
"... tényleg a fecnikből készítettem. "
6. Pintér Lászlóné Etelka
"Nekem nagyon tetszik a kunyhó blokk.
Talán azért mert az elsők között volt amit  a telepesek varrtak ,talán, mert az első nagyobb munkám nekem is a kunyhó minta volt. Egy régi Praktika újságból varrtam karácsonyi koszorú faliképet."

7. Szabó Judit
"A kisfiam szobájába lesz tároló - remélhetőleg az apró, használaton kívüli legodarabkák helye lesz.
...elégedett vagyok az eredménnyel. Azért is, mert csak a tartás miatt beletett felmosórongy volt új, az összes többi anyag olyan ruhákból volt, amit már félretettem....Úgyhogy ebből a szempontból követtem a foltvarró asszonyok hagyományait :)"

8. Csíkné Szepesi Katalin
"Ezek az én kunyhóim.
Ajándékba készültek az Óvónéniknek búcsú-ajándéknak.
Ezúton is köszönöm az ötletet:), mert azt tudtam, hogy párnát szeretnék varrni, de nem tudtam, hogy milyen technikát válasszak.
Arra gondoltam, hogy a kunyhó jól szimbolizálja az otthon melegét, amiből talán kicsit az oviban is kapott a gyerekem, a madarak pedig a kirepülésre utalhatnak."
9. Kerékné Tóth Piroska munkája, a mamának készült edényfogó.

10. Sulyok Levente, és további munkája:
10. Pohnert Jánosné
" Örömmel fogtam hozzá, az első munkáim egyike volt egy kicsi takaró ezzel a mintával. Szerettem csinálni, de azóta sem varrtam ezt.
Most egy szem előtt tartott varrós tatyó szabásmintáját vettem elő, hogy "életre keljen" a feladat által."
A varrós tatyó belseje:
Gratulálunk a feladatmegoldáshoz, élmény volt Veletek dolgozni!
Kedves szakmai közönség, várjuk véleményeteket a fakunyhókról!
Hozzászólni a Facebook-n is lehet a remek munkákhoz, osztjátok a véleményünket?
Sorsolás szerdán délelőtt!







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...